Powered By Blogger

Selasa, 12 Oktober 2010

cinta

cinta.......................
memang banyak pengaman ku tentang cinta, ada pahit, manis, tawar, masam dan masin.
aku sering kali gagal dalam bercinta, mungkin kalau orang lain akan putus harapan untuk bercita lagi,
tapi bagi ku tidak sama sekali sebab bagi aku, ALLAH mencipta mahluknya berpasangan,
memang sukar untuk menerina insan lain setelah cinta yang pernah aku semai, di permain kan oleh insan yang tak bertanggung jawap,
kini aku bersyukur kerna telah di temukan dengan insan yang amat mencitaiku,
walau pun die bukan anak hartawan mahupun bangsawan, tapi bagi ku cukup la dia kaya dengan kasih dan sayang,
die amat sabar melayan karenah ku yang keanak-anakkan, dan aku berharap supaya dia akan sabar dan terus bersabar dalam melayan karenah ku ini, dan tak akan terlitas perasaan jemu di hati nya 
AMIN.................................

Tidak ada komentar:

Posting Komentar